I LOVE Shopping

2009-08-17 / 22:37:40
Men vem gör inte det? ;)

Idag har vi varit på stan med Cecilia och Ebba, vi shoppade lite till våra små troll och sen fikade vi på SMAKA som jag hört så bra om. Väldigt fin och rymlig lokal, lugnt och mysigt, helt perfekt för mammor och barn. Dit går jag gärna igen.
Tack för idag Cecilia och Ebba, det var trevligt! :)

Hur som helst så fyndade jag två t-shirtar, ett par shorts och en kortärmad body för 89kr på KappAhl! Galet billigt och fina kläder. Så nu har nog lillkillen nog med kläder till resan.
Han fick även nya halksockar och mockasiner från H&M... vi hade bara 3 par halksockar och det går ju inte.

Klickade även hem en ursnygg Plastisock summersuit för halva priset tidigare idag, och nu på kvällen har jag klickat hem 8 plagg från Gina Tricot(I LOVE, snyggt och billigt), så nu är höstgarderoben uppfräschad!

Det är såå kul att shoppa!

Efter våran andra sväng till stan så åkte vi förbi till Farmor och fikade gott!

Det var våran dag det. En riktigt bra dag! :)
Kommentarer!
Postat av: Sofia

Shopping ÄR kul!=)



Jag tycker också att Smaka är superfint, man blir liksom lite less på att bara hänga uppe i mörkret på M&P hela tiden!

Kommenterat - 2009-08-18 / 08:37:49  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Mycket lugnare och mysigare på SMAKA än M&P tycker jag:)



Tack själv!

Kommenterat - 2009-08-18 / 10:06:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: