Onsdagen

2009-08-27 / 11:02:50

Vi började dagen med härligt häng med mina fina mammor och barn här hemma hos oss... Vi surrade, gick och åt lunch på Helmers och avslutade med lite paj och kaffe.

Sen åkte hela familjen till stan och glodde lite innan vi åkte vidare till Björks och lämnade av Texas, för jag och Fredrik skulle och handla nya(begagnade) köksmöbler... så det var bara att hämta släp, hämta möbler, middag på Max, köra möbler till Alvik, lämna släp och hämta Texas.

När vi kom hem var vi trötta allihopa, Texas somnade som en stock och jag och Fredrik bastade innan vi också gjorde tidig kväll.

Idag är planen att jag ska slipa köksmöblerna, för dom ska så småningom målas vita och lackas. Kommer bli kanonbra! :)


Kommentarer!
Postat av: Sofia

Låter mysigt värre!



Kul att ha lite projekt att pyssla på med. Jag har precis kommit på att vi behöver en vagga (som ryms i sovrummet;) så nu kollar jag blocket och återvinningen efter något gammalt fynd att få måla upp:)

Kommenterat - 2009-08-27 / 15:39:41  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Karolina

Härligt med lite nya (gamla) möbler! Lova att visa resultatet sen!!

Kommenterat - 2009-08-27 / 17:30:41  | URL - http://johalina.blogg.se/
Postat av: Sofia

tack för igår ..



Visst var den snygg nu är jag mkt nöjd och han är redo för snön.

Kommenterat - 2009-08-28 / 00:19:10  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: