På ranten

2009-08-21 / 22:18:26
Idag har vi varit på ranten från morgon till kväll. Vi började dagen med att åka till Ale och dejta byamammorna med barn. Vi promenerade, fikade och hade det riktigt trevligt! Sen var det raka vägen till stan och möta upp Josse på banken, jag smet iväg och shoppade lite en snabbis medans Texas stannade kvar med faster och räknade pengar. ;)
Sen åkte vi alla 3 till familjen Barsk och käkade middag och Texas tröttade ut sina farföräldrar rätt rejält med sina promenader, han vet så väl vem han kan "lura" att promenera med. ;D

Jag fick mitt paket från Gina idag och kläderna var superfina! Så nu ikväll har jag provat, mixat och matchat framför spegeln i säkert en halvtimme, jag är toknöjd med min höst/vintergarderob! Nu är det bara ett par fina skor som fattas...

Ikväll blir det tidig kväll, faktiskt nu hade jag tänkt. Nattinatt
Kommentarer!
Postat av: Sofia

ja du jag borde oxå ta en tidig kväll men jag vet inte om rox bara skla sova en power nap så jag chillar ett tag till.



Jo för mille är det det han är jätt erädd om sina tänder du vet mr sensitive :-)

Kommenterat - 2009-08-21 / 22:41:03  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: