Tankar(läs struntprat) på fredag morgon

2009-08-07 / 09:05:15
Idag är det mulet ute, trist! Jag trodde att jag skulle tycka att det var skönt med en mulen dag så man får någonting gjort inomhus men jag tycker inte alls att det är så skönt... jag ÄLSKAR verkligen det väder som har varit, helt underbara dagar har vi haft!
Och sen så hade vi planerat att åka till stranden idag men jag hoppas att solen vill titta fram imorgon så åker vi då istället.

Jag var jättepigg igårkväll och somnade nog inte förrän efter 1... och det är helt meningslöst att vara pigg på kvällen för då blir det ändå ingenting vettigt gjort. Bättre hade det varit om jag var morgonpigg och steg upp vid 6, då hade jag hunnit med skitmycket innan Texas vaknar vid 8-8:30. Men så är ju inte fallet.

Nu ska jag gå och baka en kladdkaka, kom gärna förbi och fika senare! =)
Kommentarer!
Postat av: Moster Ninni

Hej gumman!



Idag har jag bokat en biljett och kommer att delta på ert bröllop på Aruba!!!



Kram moster

Kommenterat - 2009-08-07 / 10:21:43
Postat av: Cecilia

När får man komma? Det hade varit kul å ses!

Ebba ska sova nu och sen äta lunch... vet inte om det blir för sent?

Kommenterat - 2009-08-07 / 10:57:42  | URL - http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ja vad kul! 1 läsare i alla fall ;)

Kommenterat - 2009-08-08 / 09:20:17  | URL - http://johalina.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hejsan!



Jag undrar om du började läsa vårdadminsitratör? Om du gjorde de så skulle jag skulle bli jätte glad om du vill hjälpa mig med mina funderingar. då jag funderar på att läsa till det :)



Om du inte vill lämna ut din mailadress så har jag: [email protected]



Ha det bra!

Kommenterat - 2009-08-09 / 10:45:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: