Today

2009-08-13 / 16:55:13
Idag har vi varit på 1-års kalas! Det är nämligen så att lilla Alice har gått och blivit en stortjej... =)
Vi var alla bondjäntor+barn, det var livat och trevligt! Dock lite sorgligt att ett par stycken börjar jobba nu i dagarna så det blir nog inte så många fler fikor förrän vi börjar skaffat 2:orna. Och på tal om det så tror jag att en utav oss(nej, inte jag) väntar smått... den som lever får se.... om jag har rätt. ;)

Nu har jag precis ätit middag, det blev kycklingsallad som blev över från igår och gott var det. Texas bökar omkring i tvättstugan som vanligt, det är typ hans favvorum.
Fredrik drog iväg till lusekofte-landet tidigare idag och kommer inte hem förrän på söndagkväll, trist såklart men kul för honom!

Imorgon drar jag och Texas till stugan över helgen, ska bli skönt! Har hållit på att städa och plocka lite så det är fint när man kommer hem sen... då är det EXTRA skönt att komma hem.


Lev och må
Kommentarer!
Postat av: Wifie

Jag har hittat så mycket på rea så det är därför jag redan shoppat vinterkläder. Reima-overallen fick jag 30% rabatt på. Alla mössor 30% rabatt plus fri frakt och fleeceoverallen för nästan halva priset. :) Jag är snål. ;)

Kommenterat - 2009-08-13 / 20:52:24  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: