Vardag

2009-08-17 / 08:51:10

Pappa i huset kom hem igår vid middagstid, ååh så han var efterlängtad! Men vi hann bara pussa och krama honom ett par timmar så skulle han upp och jobba dygn idag. =(
Denna vecka jobbar han ovanligt mycket, men det är väl dels för att han bara jobbade en dag förra veckan.

Idag har jag och Texas ingenting planerat... jag ska rensa de sista tre litrarna med blåbär(som jag inte hann rensa igår) och så ska jag städa till lite. Kanske blir det en sväng till Storheden och handla mat för kylen ekar tom, och ids vi inte det så far vi bara på ICA i Antnäs.
Kanske blir det en sväng till stan om vi får med oss sällskap...

Vi tar dagen som den kommer helt enkelt!

Tjingeling

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: