CRAAAZY

2009-12-03 / 22:21:40

Möhippa nr 2 alltså... jo jag hade en på Aruba också men det kommer vi tillbaka till senare.

Lördag 28/11 2009:

Jag tog en skön sovmorgon till kl 10, det var alldeles tyst i huset när jag vaknade... grabbarna sov ju över på Björks. Jag hann med att städa till lite och äta frukost innan grabbarna kom hem vid lunchtid. 5 minuter senare brakar snuttychixs + lill-Elin in och sätter en alldeles för liten princesskrona på mitt huvud, en hysteriskt rosa boa runt halsen, en cider i ena handen och ett trollspö i den andra. Jag skrattar lite nervöst och säger att nej nej nej jag ska ju julpynta och ni kommer ju lite föresent. Men det köpte dom inte... ;)



Wooooooooohoooooooooooo


Påväg på äventyr


Sitter i min fina bil och ska beställa på Mc Donalds drive-in(ser ni inte bilen???)

Jag skulle alltså låtsas att jag satt i en bil och beställa mat, så jävla pinsamt!!!
Jag fick inte beställa.
Så vi gick in och käkade istället... med svansen mellan bena. Haha!


Rädd inför nästa uppdrag


Neeeej jag vill inte!


I studion

Nästa uppdrag var att sjunga Britney Spears - Crazy i studio och det var skitkul!
Vad som händer med inspelningen återstår att se.


Britney släng dig i väggen


Johanna chillar i studion

Sen åkte vi vidare till Leos lekland och lekte järnet! KUL KUL KUL!

Johannas mamma var snäll och lånade ut sin fina lägenhet i stan där vi gjorde oss fina, åt middag, festade osv.


POSE


Weeee


Malin fixade nailsen så snajsigt


chokladdoppade ordgubbar och bubbel *mmmm*


POSE


Stora Elin kom och joinade oss när vi käkade middag och sen spelade vi "med andra ord"


Parteeey


 söta Sanna slänger med håret

Och sen bar det ju såklart av till krogen. VIP på Cleo, på listan och eget bord. Nice!
Vi hade helt sjuuukt KUL!!! Alla var så på G och stämningen var helt SUPER KANON MEGA BRA! Jag har nog aldrig haft så roligt i HELA MITT LIV!
Det var helt galet, heeelt galet!
ALLT berättar jag inte haha! Men jag blev bjuden på X antal drinkar, shotar och champagne av diverse killar(som jag inte känner). Jag delade ut kondomer och bad om telefonnummer(uppdrag). Jag sa helt galna saker till folk jag inte kände(ej uppdrag). Jag skuttade fram(Malin sa att jag var liksom för speedad för att kunna gå normalt). Jag viftade med min trollstav. Vi dansade och hoppade och tjöt av glädje. Jaa ni skulle ha sett oss! ;)

My 5 minutes of fame: www.tigerboys.se

Tusen tack tjejer för en helt GALEN, sjukt ROLIG dag, kväll och natt! Kommer jag ALDRIG att glömma! =D











Kommentarer!
Postat av: Hanna

Ser ut som att ni hade skitkul! Diggar ditt trollspö! :-)

Kommenterat - 2009-12-03 / 23:13:19  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Jonna

Verkar som att ni hade en kanonkväll :) Kul !

Kommenterat - 2009-12-06 / 00:53:39  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: