Mitt liv som hemmafru

2009-12-08 / 14:40:48
...är snart ett minne blott. På måndag börjar jag jobba igen. Känns förjävligt men jag måste försöka tänka positivt, det ger pengar och det är inte för alltid.

Idag jobbar Fredrik och jag och Texas städar, eller rättare sagt Texas gräver ut och jag städar upp efter honom. ;)

När Texas sov kokade jag ihop lite julgott! Kokosgodis hette det och receptet finns här. Jag tänkte använda vit choklad till hälften av godisarna och ljus choklad till resten. Gott!
Igår gjorde jag en pepparkaksdeg som ligger och gottar ihop sig i kylen, får se om jag bakar ut den imorgon.


Lite bilder från i lördags:


Texas kryper ut i nysnön


Lite skeptisk till en början sen tyckte han det var jättekul att åka pulka!


Såhär gör han varje dag! Så himla söt! <3

Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Snygg killen ;) Du ska nog se att det kommer att gå bra...du får tänka på pengarna... du får kläcka en bra idé om vad du vill jobba med också... är juh mycket roligare om man trivs med jobbet... :) Jag vet juh vad jag tycker du skulle passa som ;)

Kommenterat - 2009-12-08 / 16:31:43
Postat av: Anonym

Fina vinterpix! Och tackar så mycke för de fina fotona och julhälsningen

Kommenterat - 2009-12-08 / 19:55:40
Postat av: Katariina

och jag saknar jobbet :) iaf än så länge när inte bebben har kommit och då tösen är på dagis...så trist och vara ensam...

det går nog bra..bara man kommer in i det;)

Lycka till nästa vecka...vet du var du ska vara??



/katariina från iss

Kommenterat - 2009-12-09 / 09:49:31
Postat av: Sofia

Hujja, hujja!

Jag måste erkänna att jag inte är avundsjuk;) men det blir nog bättre då du väl har börjat, första dagen brukar ju vara värst.



Gott med julgodis och pepparkakor:)

Kommenterat - 2009-12-09 / 21:01:51  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: