Tid - en bristvara

2009-12-03 / 22:06:45
Det har varit full rulle hela veckan och inte mycket tid över till bloggen tyvärr. Jag satt och knåpade på ett inlägg i måndags i en timme och tänkte försöka få färdigt det ikväll så jag kan fortsätta berätta om våran fantastiska resa och vårt magiska bröllop snart!

Förutom en massa julpyntning, bakning, hemmafix och julklappsfix har veckan sett ut såhär:
Tisdag gjorde vi Storheden, onsdag gjorde vi stan och idag har vi haft besök + gjort stan en gång till för att hämta ut min fina fina fina finurliga iPhone 3G S, I LOVE! Nu har jag internet, kamera, videokamera och telefon var än jag går. Det kan ju inte bli så mycket bättre än så. ;)

Imorgon jobbar Fredrik och jag och Texas har inga planer alls, känns ju ändå rätt skönt efter en rull rulle-vecka.

Kram



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: