Bättre och bättre

2009-02-04 / 23:06:42

Texas verkar må bättre nu... han är mer nöjd och sover bättre både på dagen och på natten. Hans hud har blivit mycket finare och mindre torr. Jag blir så glad! Dom 2-3 senaste veckorna har jag inte kännt igen min lilla grabb, men nu börjar den glada Texas komma fram mer och mer. Mammas hjärta!



Idag har han till och med legat för sig själv och lekt en stund  =D


Sötungen min!  <3


Dagen:

Har umgåtts med vänner större delen av eftermiddagen, fikat och myst på... mycket trevligt!
Sen på vägen hem så åkte jag förbi Maxi och handlade lite mat, med betoning på lite för Texas tyckte inte det var nå kul att handla. Han börja gråta lite och fan vad folk började GLO! Jag blev skitstressad och tänkte att jag skyndar mig till kassan och betalar. Fick värsta blicken av nån gammelgubbe som säkert tänkte: Unga flickan som inte kan ta hand om sitt barn! Ja, det kändes så iallafall. Gubbstrutt, sköt ditt!!!

På kvällskvisten har jag städat, rengjort kamin och plockat tvätt medans Texas mest har sovit. Och nu ska jag själv gå och sova, imorgon väntar nya äventyr.  =)

God natt!

Kommentarer!
Postat av: Alexandra

Ha ha.. alltid trevligt handla me barn. Vänta bara tills han är 4 och springer runt järnet och öronen slutat fungera. Kan inte ens räkna gångerna jag lämnat allt och åkt hem..

Kram

Kommenterat - 2009-02-04 / 23:10:29  | URL - http://alexgumman.blogg.se/
Postat av: sofia & Rox

Va skönt att han är gladare.

Mäh Snigel ids jag inte fota i kväll.

Gud så söt han är lillkillen.

Du skulle ha frågat om han ville hålla honom :-P

Kommenterat - 2009-02-04 / 23:34:58  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Ida

Va skönt att han börjar bli bättre! Svårt at veta om det är tvättmedlet eller mjölken, men jag hoppas helt klart på tvättmedlet.

Ja det är konstigt att folk ska göra så stroa ögon av att en bäbis gråter, Det är ju helt normalt!! Kanske skula man kunna få en hjälpande hand istället för undrande blickar, men nej då.

Kommenterat - 2009-02-05 / 10:14:59  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: sofia & Rox

Jag kan vålda i morgon efter 11 om du vill ??

Kommenterat - 2009-02-05 / 17:40:12  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vägrar åka själv å handla med barnen. om det inte är i extremfall (typ som att gubben är bortrest...:-)) Vi åker varje fredag när pappsen kommer hem från jobbet å storhandlar! Funkar super!

Kommenterat - 2009-02-06 / 14:08:12  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så skönt att han redan mår bättre=D



Ja visst är det störigt med folk som blänger på en och tror att de vet/kan bättre!



Men vänta bara tills Texas blir ännu större, då blir det riktigt intressant;D

Oskar skulle bestämt peka ut och ropa högt varje gång han såg "gamla människor" = folk med rynkor...

Oj, mamma titta hon är jätte jätte gammal!

JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE GAMMAL! (högt och bestämt om en kvinna i 40-årsåldern på bussen;)

Kommenterat - 2009-02-06 / 14:24:32  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: