Borta

2009-02-01 / 14:47:19
Jag blir kvar i föräldrahemmet en dag till... känns trist att åka hem till ett kallt, tomt hem utan mat i kylen. Och här har man ju all barnvakt man vill också.  ;)
På tal om barnvakt... Igår morse vaknade Texas redan 6:45 efter en inte allt för rolig natt och då kom morfar och hämtade honom så jag fick sova vidare till efter 9, LYX!  =)

Idag fyller pappa 51 år GRATTIS GRATTIS gammelgåben!  ;P
Jag bakade en Mariannetårta till honom imorse som vi mumsade i oss för ett tag sedan. Och nu ska jag snart laga lite köttfärsjärpar som vi ska äta till middag.

Pappa, brorsorna och några till fick 7 rätt på travet igår och delade på 21000:-, vilket blev 3000:- var... som vanligt så vinner dom när jag inte är med och spelar. Humf! Jag är nästan alltid med och spelar men dom få gånger jag avstår så vinner dom några tusen var. Äsch, jag är glad ändå. Jag är fattig men lycklig och det är väl ändå bättre än att vara rik och olycklig eller hur?  =)
Grattis till dom iallafall, nästa gång tar vi miljonerna!  =D


Kommentarer!
Postat av: Cecilia

Det är bra med mommosar och moffor ibland :)

Kommenterat - 2009-02-01 / 21:50:00  | URL - http://ebbacecilia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: