Gåstol

2009-02-15 / 22:59:22

Lilla familjen Barsk/Larsson började dagen med att kolla på skidskytte och mysa på i pyjamas hela morgonen. Så skönt så...

Sen har vi hunnit med en promenad, haft besök av Emma, Pär och Sanna, lagat och ätit jättegod älgköttfärssoppa, matat Texas med både morotspure och banangröt, bastat och nu håller jag på att baka en dubbel sats chokladdoppade havrekakor(som jag är VANSINNINGT förtjust i, min nya drog typ).

Min moster Jenny är så snäll så hon har gett deras gåstol till Texas, tack så jättemycket! Hur fin som helst, precis en sån som vi ville ha.  =D
Så min moster Anita som var på genomresa förbi Alvik kom med den idag.
Fredrik blev helt LYRISK och ville leka med Texas i gåstolen på en gång! Han brummade runt med Texas i hela huset haha! Mina sötpojkar.  =)


Oj så skoj!


Texas utforskar alla knappar och spakar. 


Mmm gott med banangröt.


Texas moster Emma hade med sig en present! Tänk att hon kunde veta att Texas(läs jag) älskar spökpyjamaser!  ;)
Tack moster!

Kommentarer!
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Hihi, vad söt han var i gåstolen :)



Söt pyjamas, sån där köpte jag faktiskt åt en kompis när hon fick barn nyligen :P

Kommenterat - 2009-02-16 / 01:49:57  | URL - http://therre.blogg.se/
Postat av: lisa

Men gud vad fin han har blivit i hyn, vilken skillnad från de jag sist såg han. Skönt att de inte verkar vara mjölken som var problemet i alla fall :D

Kommenterat - 2009-02-16 / 07:54:48  | URL - http://karolinalisanilossn.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: