Fint väääder

2009-02-25 / 22:31:56








Dagen har bjudit på:

- Långpromenad
- En snabbis på stan
- Pizza på Björks
- Storhandling
- Bastubad


God natt!
Kommentarer!
Postat av: Aro

Skönt! tummen upp

Kommenterat - 2009-02-26 / 10:43:59
Postat av: cecilia lindmark

Åhh, vilka fina bilder på Texas o pappa!!! O den på dig var oxå fin;)

Det var en effektiv dag! basta lite för mig med...saknar verkligen att inte ha en bastu. Kram

Kommenterat - 2009-02-26 / 19:50:43  | URL - http://lillycecilia.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej Ingela!



Fick tips om din blogg av Sofia V. Så kul att läsa och uppdatera sig lite i vad du gör nuförtiden. Roligt att se att du har det så bra och vilken söt liten kille ni har. :-)



Själv har jag flyttat till Norge och Oslo nu, efter fyra år i Umeå och en väldigt kort period i Luleå. :-) Man vet aldrig var man hamnar och jag hade då inte trott att jag skulle hamna här för ett år sedan! Men jag trivs väldigt bra.



Ha det bra! Kram från Victoria

Kommenterat - 2009-02-26 / 21:18:17  | URL - http://oslovicky.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: