Fredag den trettonde

2009-02-13 / 22:09:19

Jag vet... en sliten rubrik en dag som denna.

Idag har jag och Texas varit på ranten från morgon till kväll. Vi började dagen med att åka till Lisa och Charlie där vi mös på med mammor och bebisar, mycket mycket trevligt. Jag är så glad att jag har träffat er alla mina mammor! Ni förgyller verkligen min vardag.  =)

Efter det åkte vi raka vägen till Texas farmor och farfar där vi åt god middag. Och nu sitter jag i soffan och njuter, nybastad, nyduschad och med en bebis som sover så sött i sin säng. Men jag kan ju tillägga att så gott sov han ju inte igår natt. Jag var såå trött och frustrerad så jag var verkligen på bristningsgränsen till att bryta ihop! Men Fredrik ringde och lugnade ner mig efter att jag skickat ett sms till honom mitt i natten(han var på jobbet). Inatt ska Fredrik ta hand om Texas större delen av natten och jag ska få sova på soffan, helt underbart!

Verkar som man överlevde ännu en fredag den trettonde...

Sov gott!

 

 

Kommentarer!
Postat av: sofia

Det kommer typ nästa år känns det som nu. Jag och Elise har ju haft magsjuka och jag är sliten som en gris + att våran dator har dött. Vi har fått låna en nu så surfa går det att göra iaf..

Kram på dig

Kommenterat - 2009-02-13 / 22:15:07  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag har ett bättre förslag lägg Texas i vagnen och låt Fredrik sova på soffan med T i vagnen i tv rummet!!

Egen säng är bäst och den behöver du nog bättre än F när du väl ska få sova :-)

Kommenterat - 2009-02-13 / 22:16:47  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh va skönt att gossen sover så du får mysa på där hemma :) Ebba hade en skrikstund nu ikväll men den var ganska lindrig och tillslut somnade hon i sin gungande babysitter. Vi provade med ersättning idag med den tredje flaskan.. men icke.. Hon fattar inte att hon ska suga på flaskan! Å tillslut får hon kväljningar. Stackarn! Nåväl, hon sover ju nu nöjd och belåten. Nattinatt! Ses i veckan!

Kommenterat - 2009-02-13 / 22:18:25  | URL - http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Stackare! :(

Hoppas verkligen du fick sova då!

Novabodyn har hon fått från www.louisemodin.blogg.se hon hade beställt den från babykungen, kan det ha hetat så? :)

Kommenterat - 2009-02-14 / 11:46:14  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Pia

Hoppas du fått sova inatt?

Kommenterat - 2009-02-14 / 17:53:20  | URL - http://piasandberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: