Helgen

2009-02-22 / 19:36:51
Åh vilken mysig helg vi har haft, vi har knappt varit utanför dörren och det var precis så jag ville ha det.
På mornarna har vi myst i soffan, ätit rostat bröd och sett på spännande skidskytte. På dagarna har vi busat och myst på med Texas, han har skrattat varje dag! =D  
På kvällarna har vi badat bastu och gått och lagt oss tidigt.
Natten mellan fredag och lördag vaknade Texas bara 3 gånger för att äta, och natten som var bara 2 gånger! Det går verkligen åt rätt håll men jag vågar inte hoppas på för mycket ÄN. Men det är ju typiskt att när när man väl får sova på natten så har jag haft helt svårt att somna om efter amningarna... kroppen är väl  helt chockad av all sömn så den måste nog vänjas om kanske?  ;)

Besök har vi haft också. På lördagen kom Texas farmor och farfar förbi och åt nybakta semlor som jag hade knådat ihop på förmiddagen. Och idag kom mamma, pappa, Emma och Pär på besök. Dom hade med sig mat som dom lagade och Fredriks föräldrar kom sedan och joinade oss när det var dags att äta. Älgskav med mos blev det, riktigt gott! Till efterrätt så slängde jag ihop en hallon och blåbärspaj yummie yummie.

Nu ikväll(precis nyss) har Texas rullat från rygg till mage för första gången! Oj vad det händer mycket i utvecklingen nu! =D
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Åhhh låter som en hel mysig helg juhh... :) Fast det är ni värda. Låter som en super god middag. Hade gärna fått smaka på dina semlor de såg super goda ut... men efter magsjukan har jag inte riktigt fått tillbaka aptiten och inte heller all ork så jag hoppar över fikat imorrn...=(

Kommenterat - 2009-02-22 / 19:57:19
Postat av: cecilia lindmark

Hallå i stugan!

visst är det kul när det händer så mycket!!! man bubblar över av stolthet varje gång de små liven lär sig nåt nytt :)

O snart får ni börja hoppa hoppgunga! Den ligger här o väntar på er! Men vi ses väl på tisdag?

Sov gott

Kommenterat - 2009-02-22 / 21:53:30  | URL - http://lillycecilia.blogg.se/
Postat av: Katja och Lina

Vilken mysig helg!:-)

Kommenterat - 2009-02-23 / 12:47:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: