Helgen

2009-02-08 / 12:57:28
Lördagen kom och gick i en rasande fart.
På dagen fick vi besök av mamma, pappa, Monika, Tolle, Malin, vovvarna, Emma och Pär. Jag hann baka en form med jättegoda(sas det, själv fick man ju inte smaka) kärleksmums innan dom kom, extra mycket glasyr så klart. =P

*Suck* livet utan mjölk är väldigt TRIST!!! Jag är en sån som har smör, grädde, creme fraiche m.m i ALLT jag gör så dethär är inte roligt. Det mjölkfria smörgåsmargarinet smakar skit och lägger sig som en hinna i gommen och havremjölken har jag då inte vågat dricka enbart men den gör sig ju inte bra i kaffet kan jag säga... Men jag får stå ut till på onsdag, jag verkar gå ner i vikt till på köpet så allt är ju inte bajs. 

På eftermiddagen åkte vi till Texas farmor och farfar och åt middag och kollade på Melodifestivalen. Fan vad dåligt dom har gjort med alla dessa omröstningar! Less.
Texas fick iallafall en jättefin overall i storlek 74 som han ska ha till våren. Tack farmor och farfar!  =)

 
Kommentarer!
Postat av: Cecilia

Fin overall ;) Den är så fluffig och mysig :)

Jag har också roat mig med att baka kärleksmums, smaskens!

Kommenterat - 2009-02-08 / 13:26:53  | URL - http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken fin overall=)



Rismjölk tyckte iaf jag var 10 000 gånger bättre än havremjölken... blähh!

Kommenterat - 2009-02-08 / 13:28:53  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Wifie

Ja, jag hoppas kärleken kommer, men jag tvivlar inte på det. Det är bara jobbigt att vänta.. Vänta på att allt ska börja kännas bra.



Vi ska köpa den andra overallen med stjärnor till lille A :) Dom har så bra overaller på lindex tycker jag! Och lille A behöver redan en större. :)

Kommenterat - 2009-02-08 / 13:38:18  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: sanna

vilken fin overall! :) vi måste också köpa en, undrar om man ska köpa i 62 på en gång så han inte växer ur den på en gång, är det smart? trist med diet utan mjölk, man har det ju i allt (eller, vi använder laktosfritt men ändå). tror dom att det är mjölkproteinet han reagerar på? jobbigt! :(

Kommenterat - 2009-02-08 / 17:26:54  | URL - http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: josse

Imorgon kommer jaaaaaaaaaaaaag:) Puss

Kommenterat - 2009-02-08 / 22:28:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: