Jag skriver väl en rad...

2009-02-20 / 13:21:26
... så ni vet att jag lever.  ;)

Texas har efter 4 kortisonsmörjningar blivit HELT återställd i huden! Man kan inte riktigt tro att det är sant!? Bebisar läker fantastiskt snabbt och bra, det ser jag även när han råkat klösa ett sår... det är som bortblåst redan efter 2 dagar. Magi.

Igår testade jag att smörja Texas jätteskorviga hårbotten med Miniderm, lät det gosa in sig i ca 30 minuter och sen kammade jag bort ALL skorv med en luskam och det har inte kommit tillbaka. Magi igen.

Texas har inte skrattat så pappa har fått höra ännu men vi ska nog lyckas få honom att skratta nu i helgen.

Idag är det fredag och jag är kär. Vet inte riktigt vad som händer mer än att vi ska åka och handla mat, byta en body på Lindex, laga hamburgertallrik till middag och kanske slänger jag ihop en semle-deg om jag inte gör det imorgon istället.

Peace



Kommentarer!
Postat av: Wifie

Men så härligt att det gick bort så fort! Dom har verkligen ett bra läkkött dessa små. :) När Alfon rivit sig är det borta nästa dag. :D Fast det är ju dock bara smååå klösmärken ännu, hans naglar är ännu inte så vassa, och så försöker jag fila ner dom då & då. :)

Kommenterat - 2009-02-20 / 13:52:31  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: Katja och Lina

Jag har lånat Wii fit av min lillebror ;-D

Ska bara idas "spela" det :-P

Kommenterat - 2009-02-20 / 21:00:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: