Blä

2009-01-28 / 11:11:42

Efter att ha vaknat sjuttioelva gånger inatt så ville Texas stiga upp kl 8, jag känner mig ju inte utvilad kan jag säga. Nu ligger jag bara under täcket på soffan och glor på Oprah och grinar... jag grinar jämnt när jag ser på Oprah. Jag älskar Oprah.
Jag orkar inte vara fröken duktig och passa på att städa, diska och tvätta så fort Texas sover... fröken duktig kan slänga sig i väggen. Jag ska fortsätta ligga under täcket och glo på tv... Ibland måste jag också få ha en dålig dag.

Kommentarer!
Postat av: Karro

Åh vad skönt det där lät! Jag hade en sådan dag igår jag :)

Inte ska du ha dåligt samvete för att du ligger och slappar då och då, du är ju fortfarande en bäst mamma! :)

Kommenterat - 2009-01-28 / 12:00:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: