Fredag

2009-01-30 / 11:20:49

Natten var bra, Texas vaknade bara 3 gånger och somnade om ganska fort efter matningarna. Duktig pojke.  =)

Familjen steg upp tidigt idag och vi har nyss varit på promenad, härligt ute men lite sol hade ju inte skadat. Tycker det har varit så grått nu i flera veckor.

Fredrik jobbar hela helgen så idag åker jag och Texas till mormor och morfar i Överkalix, skönt ska det bli. 

Nä jag har bloggtorka, vi hörs ikväll.

Hejs! 

Kommentarer!
Postat av: Ida

Nu har jag ju inte bevisat att det går att ha en ettåring och en bäbis samtidigt ännu, det återstår att se ;-) Det börjar däremot vara lite knepigt att ha bäbisen I magen och vildamilda utanpå magen så jag hoppas den kommer ut SNART.

Kommenterat - 2009-01-30 / 11:24:46  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Nathalie

No idea, Nova har ju haft sina fase sedan hon var 2 veckor, konstant. ha ha. Hoppas verkligen det går över snart så du får sova ngn ordentlig natt!

Kommenterat - 2009-01-30 / 18:17:56  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: