Go kväll

2009-01-22 / 23:14:39
Några snabba rader innan jag intar ryggläge. Dagen har flygit förbi i rasande fart som vanligt... Vi var och handlade mat för helgen och när vi kom hem så gick vi på promenad på en gång när Texas ändå var påklädd(jag promenerar varje dag nu, fan vad duktig jag är) sen har jag passat på att ha lite "egen-tid" när pappsen är hemma och då har jag badat badkar och klistrat in bilder i fotoalbumet(det kommer bli MÅNGA album innan Texas är fullvuxen, kanske typ 100st!). På kvällskvisten kom Karro och Aro förbi det var trevlisch. 

Ja god natt då, håll en tumme för mig att Texas sover inatt.  ;) 
Kommentarer!
Postat av: Marie

Haha, ja det hade ju varit något. Nä, inte riktigt ännu. ;)

Kommenterat - 2009-01-23 / 12:43:20  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: