Hej

2009-01-05 / 18:25:49

Texas har en dålig dag idag men jag antar att det är pga förkyldningen, min stackars lilla pojke hoppas han blir frisk snart. Jag önskar att JAG hellre var dubbelt så sjuk och han inte var sjuk alls... det finns ingenting jag INTE skulle göra för mitt lilla hjärta.

Josefine har varit och hälsat på idag och vi tog en promenad i det sköna vädret det var superhärligt!

Jag tog precis en paus i mitt fotande av kläder som jag ska lägga ut på Tradera och det är MYCKET kläder kan jag säga... skönt att bli av med och kanske får man ihop liite pengar att köpa något nytt för? Fast först vill jag gå ner mina 7 graviditetskilon som jag FORTFARANDE går och släpar på. Mindre(mycket mindre) socker i form av fika, läsk och godis och fler(många fler) promenader med vagnen är mitt tillvägagångssätt.

Kommentarer!
Postat av: Marie

Ja idag rynkade han bara på näsan och spottade ut allt, men det är ju liksom det som är meningen. :) Han verkade då tycka det var kul iaf. :D

Kommenterat - 2009-01-05 / 19:13:12  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad duktig du är som orkar lägga ut på tradera... vi rensade ut 5 sopsäckar som alla fick åka till myrorna istället haha =)

kram

Kommenterat - 2009-01-05 / 20:23:25  | URL - http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Catti

Usch, vad jobbigt när dem är sjuka.. Jag kommer ju få grav ångest när min lilla blir sjuk.. Så panikslagen jag blir när bara maken är sjuk! :O Måste bli bättre på att behärska mig. ;)



Lycka till med viktnedgången.. Själv ska jag ju gå ner kring 25kg, det blir kul haha. Men jag har gjort det förr så jag är inte orolig. Ska bli så fruktansvärt kul att få träna igen. Nu är det ett halvår sedan sist, känns jättetokigt! Jag som alltid var och tränade förr.. Huga.

Kommenterat - 2009-01-05 / 23:23:21  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: