Känner lugnet

2009-01-04 / 12:24:51
Efter 2 hektiska dagar med förberedelser, dop och dopfest så är det väldigt skönt att bara vara. Och framförallt att få vara med min älskade lilla pojke och bara ägna mig åt honom.

Jag och Texas har varit förkylda sen i torsdags men som tur är så är det bara en mildare form av förkyldning. Lite typiskt att vi skulle bli sjuka just då det var dop och allt men det gick faktiskt väldigt bra ändå. Han var bara lite lite kinkig till och från under dopet, men inte så han grät och så blev han nöjd när man gungade honom. Han tyckte mycket om när det spelades musik och vi sjöng psalmer, då var han helt lugn.
Vi hade ju också turen att ha ett eget dop för det andra barnet som egentligen skulle döpas samtidigt kunde inte komma pga magsjuka.
Dopet var väldigt fint och personligt... alla gäster kunde sitta längst fram precis intill oss.

I present fick Texas en Labanservis, kläder, leksaker, ett smycke, en sångbok, en sparbössa och en massa pengar.

Nu ska jag mysa med familjen... hej.


 




Kommentarer!
Postat av: Catti

Jaha! Vilken fin tradition. :) Den var verkligen hur fin som helst den klänningen. :) Men ja, tråkigt med näsblodet.. :S Det finns väl någon huskur mot sådant? Galltvålen ska ju var effektiv mot allt!

Kommenterat - 2009-01-04 / 19:38:49  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: