Nöjd

2009-01-19 / 22:17:23

Operation Få Texas i säng tidigt avklarad!

Fan vad nöjd jag blir när jag lyckas få ungen i säng tidigt. Jag är typ bäst! ;P
Imorgon ska jag och Texas iväg så fort vi vaknar, vi ska till Sofia och Rox på frukost och fika med mammorna
och jag känner på mig att vi blir där hela dagen. Ska bli så kul! =)



Förut idag... Texas sitter upp i vagnen och kollar så morsan inte slarvar när hon skottar snö. 




Idag är det 1 år sedan jag och Fredrik förlovade oss... denhär dikten är till dig min älskling:

Med en själ så underbar
Har du fattat mitt hjärta för evigt i din hand
Du är vacker som en ängel
Och ditt leende är förtrollande fint
Dina ord får mig att smälta
Aldrig har jag mött något som du
Du måste vara mitt livs ängel
Den jag längtat så länge efter
Nu står du här vid min sida
Lyckligare än någonsin
Vill aldrig släppa din hand
Inte heller låta dig gå
Mitt hjärta slår för evigt för dig
Och för evigt jag håller din hand i min


<3

Kommentarer!
Postat av: Wifie

Grattis på förlovningsdagen, i efterskott. :)

Kommenterat - 2009-01-20 / 07:55:04  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: