Nyårsdagen

2009-01-01 / 13:18:03

Vi kom hem 2:20 igår och somnade 3:30 sen så sov vi allihopa till kl 10:20 så Texas sov nästan 7 timmar i sträck, såå duktig!  =)

Idag har pappa i huset blykeps, mamma har ont i halsen(vill INTE bli sjuk!!!) och lillen är lite lite snorig och hostig(ååh hoppas det inte blir värre!).
 
Minifom-dropparna fungerar super-bra! Texas har nästan helt slutat prutta och han är så glad och nöjd.

Idag ska det städas från golv till tak och när jag ända är igång så ska jag slänga ner alla julgrejer i lådan och hiva in den i förrådet, nu är jag less på julsaker för julen är ju ändå slut.

Bara att sätta igång...

Kommentarer!
Postat av: Sofia

Känner mig oxå lite less på julsaker men jag är för slö för att göra ngt åt det just nu;D

Får bli till veckan istället...

Kommenterat - 2009-01-01 / 22:46:20  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: