På ranten

2009-01-23 / 18:20:52
Idag har jag och Texas varit på ranten hela dagen. Först åkte vi till Helena och Tuva på fika, Cecilia, Ebba, Sofia, Astrid, Cesso, Agnes, Sofia och Rox var också där och vi spenderade 4 jättetrevliga timmar tillsammans.

Sen på vägen hem så ringer Fredrik och undrar om vi vill komma förbi brandstationen och hälsa på och det vill vi ju. Så jag svänger förbi Donken, vevar ner rutan och köper 2 cheese och en cola som jag trycker medans jag kör till F21. Det fick bli min middag.  ;)
Det var trevligt på pappas jobb också, Fredrik gick runt och visade alla brandbilar och berättade samtidigt om sitt jobb för Texas. Texas tyckte brandbilarna hade en fin gul färg. Mina sötisar!  =)

Nu har vi kommit hem för en stund sedan och jag har precis sövt Texas i vagnen. Jag själv ska se på PS I love you, svulla chips, dricka cola och känna lugnet.

Hoppas alla får en mysig fredagkväll!



Bjuder på en bild på världens sötaste:


Hihi  ;)
Kommentarer!
Postat av: Cecilia

Tack själv för fikastunden, det var himla mysigt:)



Jag såg PS I Love you när jag var gravid och grät mig genom hela filmen! Undra om dén var sååå sorglig eller om det var jag som var känslig :P

Ha en skön kväll!

Kommenterat - 2009-01-23 / 20:50:21  | URL - http://frularsson.blogspot.com
Postat av: michaelas fotoblogg

haha! nej så söt bild :D

Kommenterat - 2009-01-23 / 20:58:48  | URL - http://michaelaa.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: