Gurka

2009-01-28 / 22:13:40
På eftermiddagen har jag rullat och stekt ett gäng köttbullar, badat med Texas och sen åkte vi till Fredriks föräldrar på middag. Och nu håller vi på att försöka få grabben i säng, vi ska nämligen upp TIDIGT imorgon och promenera med Annika och Alice till Antnäs på babysång. Kul!
Hoppas man får en bra natt annars måste jag hinka i mig en kanna kaffe innan vi går och det är inge bra... jag blir som en duracellkanin på speed om jag dricker för mycket kaffe... så ja, en bra natt vill vi ha.  ;)

Idag fick Texas sin allra första smakis i form av en gurkskiva av suga på, det var populärt. Fast iofs så vill han ha något i munnen HELA tiden så...  =)

 
Mmm gurka gott!


Kommentarer!
Postat av: Emma

Gott med gurka! Söt-Texas!



Ja snart kan jag komma på vareeenda fikaträff!:D Fast vi har ju iofs bara en bil så när karln jobbar så får jag väl samåka med någon om vi ska bort någonstans :) Sen ska jag bjuda er alla på fika i stan också när vi kommit iordning lite med köket, det bli kul! :)

Kommenterat - 2009-01-28 / 23:02:24  | URL - http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Marie

Han kommer bli en nyttig grabb han Texas. :D

Kommenterat - 2009-01-29 / 08:10:17  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: josse

snart kommer faster hem o pussar på dig i en heeeel vecka!

Kommenterat - 2009-01-29 / 09:54:24
Postat av: Sofia

Gurka är gott=D

Kommenterat - 2009-01-29 / 11:33:46  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: