Soffa

2009-01-26 / 22:17:45
Inatt gick jag för första gången i livet och la mig på soffan för att sova, och fan vad skönt det var! Texas höll på böka på och somnade inte om efter att jag matat honom så han fick ligga kvar med farsgubben(som inte har några problem att sova med Karate Kid intill). Det var så tyst, svalt och skönt i vardagsrummet *mmm*. Får se om det blir en repris inatt!  ;P

Emma hade med sig en sen(bättre sent än aldrig) födelsedagspresent till mig och Fredrik... en bioupplevelse för 2, i den ingår 2 biobiljetter, 2 läsk och 2 popcorn. Superbra present! Då kanske jag och Fredrik kommer iväg och får lite vuxentid tillsammans... fast jag tänkte vänta tills Texas blir liite större först, så kanske på 1-2 månader. Tack Emma!  =)

Ikvällen har jag sytt och sytt, jag hann till och med sy färdigt sparkdräkten till Texas, men bild får ni inte förrän imorgon.  ;P
Men jag hann inte baka morotskaka som jag hade tänkt, får göra det en annan dag.

Nu ska ni få höra något sensationellt! Texas somnade precis... av sig SJÄLV, i EGEN SÄNG kl 22:00!!! Wow! Han har blivit så duktig på att somna tidigt på kvällen. =)  Mammas älskling!  <3



Kommentarer!
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

Kommenterat - 2009-01-26 / 22:24:42
Postat av: Sofia

Men fuuusk... Astrid sover INTE, men nu ska jag gå och försöka söva henne i vagnen, funkar ibland:D



Vet inte riktig vad som hände med min unge som somnade vid 22 varje kväll och kunde sova till 7-8 utan att ens vakna för mat?!?



Du måste ju ha på nya sparkdräkten på fikat imorn så vi blir avis allihopa och går hem och börjar sy=D

Kommenterat - 2009-01-27 / 00:34:05  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: