Bloggar i bilen...

2009-07-22 / 15:53:07
...påväg förbi Soppa en sväng för en leverans och sedan vidare till farmor och farfar för övernattning.

Ikväll blir det ut på Färjan med brudarna! Det ska bli skitroligt!

Det blir lättast och framförallt billigast att sova över där... då slipper jag ta dyrtaxi till Alvik och Fredrik har barnvakt medans han skjutsar och hämtar mig. Och sen så tycker nog farmor och farfar att det är roligt! =)

Idag har vi tagit det chill, legat ute på gräsmattan.... jag har solat och Texas har käkat gräs. ;)
Sen så har jag hunnit med att koka rabarbersaft också. Inte dåligt. 

Kram banan 
Kommentarer!
Postat av: Karolina

Woohooo!!

Kommenterat - 2009-07-22 / 16:48:41  | URL - http://johalina.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Lät som en härlig dag... hoppas ni har skit kul ikväll!! Själv missade jag alltihopa eftersom jag inte suttit vid datorn och när jag gjorde det blev det någon timma för sent...! Men det kommer väl fler gånger :)

Kommenterat - 2009-07-22 / 22:39:41  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: