Update

2009-07-05 / 11:51:50

Vi har varit bortresta ett par dagar men jag tänkte försöka knåpa ihop en snabb uppdatering.

Onsdag:
Stan utan barn... jag och Fredrik kollade på bröllopskläder till honom och Texas och så lunchade vi på Waldorf. Hittade BARA skjorta till Texas så det blir att kolla vidare på nätet efter kläder till grabbarna och klänning till mig såklart. På tal om bröllop så tror jag att jag är så lite BRIDEZILLA man bara kan bli, lugn som en filbunke och bombsäker på att allt löser sig. ;)
På eftermiddagen fick vi besök av vänner som hade med sig jättegod mat som vi grillade och satt ute och åt. Jag knåpade ihop en efterrätt med jordgubbar, glass, grädde, maränger och jordgubbsås i höga glas och det blev smarrigt värre. Väldans trevligt var det iallafall.
Efter besöket hade åkt kom Soppa och kidnappade mig och vi åkte till Elin i Antnäs och drack te och surrade, och det var ju också väldans trevligt.

Torsdag:
Sovmorgon till 9:40 TAAACK Texas! ;D
Packade in oss i bilen och åkte till IKEA, lunchade och shoppade en massa grejs till Texas rum.
Sen åkte vi till stugan i Överkalix.

Fredag:
Stugmys, matlagning på murikka och badtunnebad.

Lördag:
Syskonträff(Pappas syskon med familjer) i Morjärv. Tävling, tipsrunda och middag. Mamma vann tipsrundan, Fredrik kom 2:a i tävlingen och broder Kenneth kom 3:a. Bra gjort familjen! ;)
Åkte HEM och käkade en massa godis och kollade på INSIDE MAN, mycket bra film!

Idag:
Packat upp, städat till och åker till svärföräldrarna och käkar middag senare idag.


Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Han var super fin på den där bilden :)

Kommenterat - 2009-07-05 / 22:41:14  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Det hann iväg... vart har ni vart och fotat - hemma? Det brukar lösa sig det mesta... men vill man ha det på ett visst sätt kan det vara bra att inte låta tiden gå allt för länge...

Kommenterat - 2009-07-05 / 22:42:02  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: cecilia

Vilken otroligt fin bild på Texas!!!

Kommenterat - 2009-07-06 / 19:38:25  | URL - http://lillycecilia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: