Hej

2009-06-10 / 20:41:31
Idag har jag och Soppa varit på stan. Utan barn. Käkat på Exotic... i lugn och ro, det är lyx.

Självklart blev det lite shopping men jag har inte orkat fota... fick mig iallafall ett par skor som passar till klänning/kjol/leggings/korta byxor det behövde jag verkligen!

Det inhandlades även lite presenter till en söt liten tjej som ska döpas på söndag. =)

Jag ids inte blogga + att nu ska jag och älskligen se på film...

Hejs!
Kommentarer!
Postat av: Karolina

Kommenterat - 2009-06-11 / 19:49:07  | URL - http://johalina.blogg.se/
Postat av: Karolina

(ursäkta den tomma kommentaren)



Som jag ser det, så är det endast en själv som bestämmer om man påverkas eller inte av andra (ex bloggar). Och hur man påverkas är olika beroende på humör också...



Jag har svårt att relatera till det exemplet du ger, personligen tycker jag det är givande och fascinerande att läsa om andra människor för att på så sätt veta själv var man står..



Hm, svårt att förklara... Men på vilket sätt negativt påverkas du?

Kommenterat - 2009-06-11 / 19:55:37  | URL - http://johalina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: