Hosta

2009-06-01 / 13:18:29

Nu hostar Texas mer än vad han gjorde i helgen, stackarn! Men han är rätt pigg och glad ändå så han verkar inte lida så värst.

Inatt sov han en hel natt utan välling och sparkande, men 3 tutt-instoppningar blev det... fast det är då lyx-natt för mig iallafall! Jag hoppas verkligen att han vill sluta äta på natten snart, det hade varit skönt.

Idag blåser det en massa, som vanligt! Och det är lite kyliga vindar så Texas måste hålla sig inne idag. Vi fick stå över picnicken som var planerad med bondjäntorna idag så det var ju trist... men det kommer fler picnickar.

Nä nu ska jag fortsätta plocka och städa, jag håller på att tvätta sängkläderna så idag satsar jag på att det ska bli kliniskt rent i sovrummet iallafall. Så får jag fortsätta med ett nytt rum imorgon.

 

Kommentarer!
Postat av: Nath

Tusen tack Ingela!



Skönt att det inte bara är jag som känner att man måste "försvara" sitt barn i dess utveckling!

Nova får ta saker i sin takt, likaså Texas och alla andra barn för den delen. Varför stressa med att lära dom sitta, gå o.s.v? Låt barn vara barn! :)



Kram

Kommenterat - 2009-06-02 / 13:45:53  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nath

Klart man har sagt, nej men Nova kan inte det och jämnfört lite. Fast i det långa loppet tycker jag nog att det är fel, så är det bara.

Alla får tycka olika, vi lever i Sverige ;)

Hur är det med Texas hosta? :(

Kommenterat - 2009-06-02 / 17:01:21  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: