Motiverad

2009-06-08 / 16:33:08

Efter helgens HEMSKA arbetspass så blev jag väldigt motiverad att söka nytt jobb! Så nu ska det skrivas arbetsansökningar! =)

Men drömmer om ett liv som hemmafru lever vidare... en dag så SKA jag bli hemmafru.


SÖNDAG
Det gick lite bättre att jobba igår iallafall, men det var ju ändå hemskt. Jag steg upp 4:00(fy fan), tog på mig kläderna och åkte för att börja jobba 4:30. Jobbade och åkte sen fort hem till min kära familj! Jag ville nästan gråta när jag äntligen kom hem och fick krama om min son! Gud vad bra jag har det som får vara hemma med honom!!!

Efter lite sen lunch åkte vi till Ersnäs och röstade... sen åkte vi till Hertsön och hälsade på Wille med familj. Mamma och pappa med flera var också där, trevligt!
Vi var där hela dagen och åkte sen tillsammans med Kenneth, Elin, Wille, mamma och pappa och käkade på Max.

När vi sen kom hem igen var jag så trött så jag kände mig sjuk! Jag kröp ner i soffan och låg och tittade på tv och tog det bara lugnt... medans Fredrik tog hand om barn och hushåll. Tur man har världens bästa blivande make. =)


Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Det hade inte vart dumt att få bli hemmafru - hade jag mer än gärna också blivit - om man hade haft ekonomin ;)

Kommenterat - 2009-06-08 / 20:19:16  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: