*Pust* Jag överlevde...

2009-06-04 / 19:18:58
... dagen. Det är inte helt lätt att ta hand om en hostig, lite ledsen pojke när man själv är sjuk. Men nu sover han för natten och jag ska bara sitta på ändan i soffan med datorn i knät och tvn på, sen ska jag försöka gå och sova tidigt.

På morgonen när Fredrik skulle åka till jobbet sa jag att han får VABBA idag men det kunde han inte... Och jag tvivlar ju starkt på att pappan får vabba bara för att mamman är sjuk. Ja om man ligger på sjukhuset och är halvt döende så kanske...

Ja inte har vi gjort något kul i veckan heller... och inte ett enda MAMMAHÄNG! Så jäkla trist! Men nästa vecka så blir det minst 2! Jag saknar ju mina mamis!

Vi tog oss iväg och handlade lite på Maxi idag iallafall... och jag som har koll på vad typ ALLT  kostar(på ett ungefär), ja det är helt sjukt men det är min gåva här i livet... att hålla reda på priserna på mataffären... jag såg nog allt att dom hade höjt priserna på en del saker! Men det är ju så det är, dom gör reklam för att sänka priserna samtidigt som dom HÖJER priset på en massa andra produkter.

Och på vägen hem kom jag på att jag hade glömt att köpa nässpray! För igår när det var läggdags fick jag använda Texas näsdroppar och det är (jag skojar inte) typ 1 droppe i varje behållare så det gick väl inte så jättebra... men nu ikväll hittade jag ett nässpray på "fel" ställe så halleluja jag ska få sova och andas med NÄSAN inatt!
Kommentarer!
Postat av: Cecilia

Hoppas ni kryar på er snart!

Det vore så kul å träffa er, tycker det var hundra år sen sist!

Kommenterat - 2009-06-04 / 19:32:58  | URL - http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Aro

I know. ICA är ena as! Så fult gjort.

Kommenterat - 2009-06-04 / 19:37:20
Postat av: Sofia

Men va?! Fick inte Fredrik vara hemma och vårda dig;-)

Kommenterat - 2009-06-05 / 09:16:10  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: