Reaprisjakt och varma dagar

2009-06-25 / 18:50:01
På förmiddagen åkte jag iväg på reaprisjakt! Först på Blomsterlandet där dom hade halva priset på alla sommarplantor... det var jag och ett stort gäng pensiosar som armbågades bland petunior och pelargoner... men jag fick det jag ville ha till ett superbra pris så jag är nöjd. Väldigt lägligt att jag inte hade hunnit köpa så mycket sommarplantor ännu. ;)
På vägen hem svängde jag förbi Ica Maxi och köpte 3l svenska gubbar för 18kr litern, inte så tokigt det heller.

Annars har vi lata dagar i sommarvärmen... fast mest inomhus om jag ska vara ärlig. Nu när Texas är lite förkyld så blir det rätt påfrestande om han ska vistas ute i hettan också... han får ligga naken mest hela dagarna för inne är det ju rätt varmt också typ 26 grader. Fast det gör då ingenting alls, det kommer fler varma dagar och då ska vi minsann åka till beachen. Själv så njuter jag av värmen! Sommaren är såå underbart härlig!



Texas har fått en gunga av sin mormor och morfar, så kul att gunga!



Bada ute har vi hunnit med inte mindre än 2 gånger denna vecka.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: