TIPS

2009-06-04 / 20:03:06
Tänkte dela med mig av några bra tips för dig som vill komma i form eller bara vill må lite bättre.

Först vill jag tacka Josses vän L för det GLÄDJANDE tipset som jag valt att sätta på plats nr 1. ;)



1. För er som äter GI, och det är ju det jag försöker att göra:
Ha en svullardag 1 dag i veckan och promenera/träna lite extra 2 dagar efter svullardagen så ÖKAR faktiskt förbränningen!

2. Håll blodsockret på en jämn nivå så slipper du(mest troligt) sötsuget! Dvs ät regelbundet med 2-3 timmars mellanrum, så mellanmål är super.

3. Träna på förmiddagen, sparar du att träna till på kvällen så känns det mest troligt jobbigare... men har du gjort bort det på morgonen så kan du känna dig DUKTIG hela dagen.

4. Använd MP3-spelare när du tränar och lyssna på musik som PEPPAR dig.

5. Drick MYCKET vatten.

6. Ha INGA förbud! Försök istället att minska ner på socker, snabba kolhydrater och annat onyttigt.



Kommentarer!
Postat av: Karro

Hahaha vilken ful bild!

Kommenterat - 2009-06-04 / 22:11:34
Postat av: L

Superbra tips, och det roliga är att alla dem hjälper=) spec ettan då;) då du har en svullardag i veckan så ökar förbränningen för att då du försöker gå ner i vikt och äter mindre går förbränningen ner, men för att öka förbränningen ska man svulla en dag i veckan så dagarna efter det förbränner du alltså mest för att kroppen går på högvarv:) vikgit är att man har samma dag i veckan som svullardag, annars gåre inte:) jag äter ju som sagt efter GI men detta med svullardagar passar nog för alla dieter;) men som sagt 5 kilo på 5 veckor , nu har jag gått ner 2 till sen vi kom hem från paris, för 1 vecka sedan, så bröllopsklänningen sitter som ett smäck;)

Kommenterat - 2009-06-04 / 22:48:42
Postat av: Marie

Ja, jag får väl lov att göra det. Nog vet jag att bilderna säkert blir jättebra iaf, men lite besviken blev man ju.. Jag hade ju som sett fram emot fina naturliga bilder där han INTE ler och tittar in i kameran. Såna bilderhar jag ju 100.000 av. ;)



Ja, man kan ju faktiskt vara snäll och trevlig fastän man har skiljda åsikter om saker och ting. ;D

Kommenterat - 2009-06-05 / 07:30:04  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Härliga tips... ska ta nya tag och det här var super bra inspiration!!!!

Kommenterat - 2009-06-05 / 17:06:06  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: