En sjuk gosse

2009-03-16 / 09:24:55


Nu ligger lilla hjärtat nysuppad och nerbäddad i sängen och sover så sött. Han har haft feber sen i lördags så det har inte varit någon rolig helg för honom. Nu på morgonen hade han 39,2 graders feber... vad jobbigt det måste vara för en sån liten en att vara sjuk.  :(
 Så jag har stannat kvar i Överkalix för jag ville inte börja packa in honom i bilen när han var så ledsen/missnöjd(pga febern) + att Fredrik kommer idag och passar då på att skruva i snöslungan som vi har köpt oss.
Vi tänkte nog stanna till imorgon eftermiddag.

Nu är det dags för frukost och läsa bloggar!
Kommentarer!
Postat av: Wifie

Men huvva. Stackarn! :( Jag har lyckats riva och fila ner naglarna nu men det tar ju sådan tid. Är så rädd att klippa dom, rädd för att råka klippa han i fingret eller något. :S

Kommenterat - 2009-03-16 / 10:05:40  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: Marie

Men lilla gubben, feber och allt. Det lät ju inge trevligt. Hoppas han blir kry snart! :D

Kommenterat - 2009-03-16 / 10:21:23  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Ida

Jobbigt att ha feber när man är liten :-(

Kanske är det bara "tredagarsfeber" och då är det över i morgon! Fast då kommer det en massa prickar vill jag minnas, ofarliga iaf. Hoppas han kryar på sej snabbt!

Kommenterat - 2009-03-16 / 11:23:56  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla älsklingen:( Krya på dig gubben!Puss på Er alla!

Kommenterat - 2009-03-16 / 21:44:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: