Fritt fram för korsetter

2009-03-09 / 12:21:33
Vet ni vad jag kom på? Nu behöver jag inte klä mig amningsanpassat längre! Tjihoo! Det firades med ännu en snygg tunika som jag köpte i helgen... för det är ju just tunikor och klänningar som har varit lite svårt att använda. ;)
Men nu är det KÖPSTOPP för min del! Det ända jag behöver i klädväg här framöver är ett par nya BHar när man slutat amma. Dom vanliga jag har nu är illasittande och sunkiga. Min vita favoritBH är inte vit längre utan mer dassigt gulgrå, inte så HOT.

Sitter just nu och inväntar Rutviksmaffian men dom är ju rätt så sega!!!  ;P


Kommentarer!
Postat av: Wifie

Jag klär mig aldrig "amningsanpassat" haha. Det blir bara vanliga kläder ändå.. :) Nä, det är fortfarande knöligt och jävligt i ena bröstet men det gör inte så ont iallafall.. Jag lider inte av det. :)

Kommenterat - 2009-03-09 / 13:54:23  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: Wifie

Ja det ska bli så skönt när man inte ammar längre, man blir så låst! Men samtidigt är det ju så enkelt och bekvämt. :D

Kommenterat - 2009-03-09 / 15:43:51  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: