Gäsp

2009-03-19 / 15:10:25
Vi hade typ världens sämsta natt igen så jag är helt slut... Texas vaknade x antal gånger och bara grinade och skrek. Så halv 2 gav jag och Fredrik upp och tog den "sista utvägen" och gav honom en supp och då somnade han och sov väl i allafall 2 timmar innan han började grina igen. Jag var så frustrerad och less!!! Jag kände bara att jag orkar inte mer! Fan också, vi har inte haft speciellt bra nätter någonsin(förutom någon kort period här och där) och nu efter snart ett halvår börjar jag bli ordentlig less på att aldrig få sova mer än 1-2 timmar i stöten. Jag måste ha sömn för att fungera, sömnen är väldigt viktig för mig...

helt neggo nu men det är väl så när hjärnan känns som en gammal kola.



Tidigt på morgonen när han höll på böka och grina så la jag täcket över ansiktet och då blev han nöjd och sov 1 timme till. Tokfrans.


Kommentarer!
Postat av: Wifie

Vad jobbigt för er. :( Jag ska absolut inte gnälla över att A vaknar och äter 1-2 ggr men det blir lätt att man gnäller ändå.. Man blir ju helt mosig i skallen när man inte sover hela nätter som man gjort hela sitt liv typ! Hoppas det blir bättre snart och lille T förstår att när det är mörkt så är det natt. ;)

Kommenterat - 2009-03-20 / 08:06:45  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: