Hemma

2009-03-17 / 14:45:17
Nu är vi hemma igen, så skönt så! Texas har härjat på och tjurat typ hela natten så man är ju gode slut i skallen. Han hade inte feber och förkylningen har gått över så jag vet inte riktigt vad det var som var dåligt... kanske för att han sov nästan hela dagen igår? Jag tror på fullaste allvar att han ville stiga upp halv 2 inatt! Ja ja, en del vaknätter hör ju småbarnslivet till. ;)

När vi kom hem så  hann vi knappt kliva ur bilen så ropade Annika över oss på fika på deras altan, och det kan man ju omöjligt tacka nej till i detta finväder! Liselotte och Joel var också där så vi drack te och åt sockerkaka och hade det så mysigt i solen.

Nu ska vi strax äta lite tidig middag och sen så hade jag tänk baka lite bygårds/strösselkaka för FÖRSTA gången i mitt liv, spännande!

Hejs!
Kommentarer!
Postat av: sofia & Rox

Hej hej vi saknar er...

Kommenterat - 2009-03-17 / 21:11:48  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: