Kossa

2009-03-04 / 21:58:43
Operation sluta amma dag 3 har gått bra. Jag ammade 3 gånger natten som var... första amningen för att bröst nr 1 höll på att sprängas, andra amningen för att bröst nr 2 gjorde detsamma och tredje amningen för att jag inte ORKADE kliva upp och göra ersättning. ;P

Under dagen har jag endast ammat ett fåtal gånger så nu ikväll så mjölkade jag av mig själv i duschen... låter sjukt och kändes rätt sjukt också kan jag meddela. Men bröstet var knöligt och spännt så kanske räddade jag mig själv ifrån mjölkstockning? Helt klart VÄRT.
Nä inga bilder på det tyvärr... men jag vet att ni önskade att jag hade fotat och lagt ut... eller hur? You sick bastards! ;P
Kommentarer!
Postat av: Cecilia

Jag köpte en svinbra pump igår! Inte värt för dig att köpa en nu för de var dyra, men du kanske kan låna den när du är här :) Man kan ju koka den ifall man har bacillskräck ;)

Kommenterat - 2009-03-04 / 22:10:35  | URL - http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha! Jag mjölkade också en gång i duschen. Kände mig lite som en ko faktiskt. ;)

Kommenterat - 2009-03-05 / 08:50:25  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men åhh... inga bilder;P!

Haha!



När O var nyfödd blev jag handmjölkad av en STOR barnmorska i boden... i BLÖJBYTESRUMMET!! Fullt med mammor och pappor som var där samtidigt som hon skulle visa hur man gjorde tydligen.

Inte mitt bästa minne måste jag erkänna;D

Kommenterat - 2009-03-05 / 09:03:55  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Jo det var nog bra att jag inte trodde det skulle bli några sprutor för jag var inte ett dugg nervös innan... inte förrän hon satt och gjorde i ordning dem... ;)... fast skönt att ha det bort gjort & det gick ju super bra!

Kommenterat - 2009-03-05 / 15:29:05  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Katariina

Hej Ingela!

Har läst din blogg ett tag men inte "vågat" skriva nåt;) Vad söt han är lilla Texas!!!

Hittade hit via Lisas blogg!

Ha det bra



/Katariina (från iss)

Kommenterat - 2009-03-05 / 16:46:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: