Matförgiftad

2009-03-27 / 19:42:16
Fy fan fy fan fy fan vad jag har mått skit idag! Det går inte att beskriva hur dåligt jag har mått trodde helt seriöst att jag skulle dö där ett tag...

Ska väl ta det från början... igårkväll mådde jag lite illa när jag gick och la mig men tänkte inte så mycket mer på det utan somnade rätt gott. Vid 1-tiden vaknar jag och känner att jag måste spy så jag går upp och sticker fingrarna i halsen och spyr ENDAST upp McD-cheeseburgarna som jag ätit till lunch. Därav misstanken om matförgiftning...
Går och lägger mig själv i karantän på soffan IFALL det skulle vara magsjuka. Fryser som en gris och bäddar ner mig iklädd en morgonrock under 1 filt och 2 täcken.

Kl 7 vaknar jag och är törstig men känner att jag inte klarar av att kliva upp, så jag ligger och stirrar på klockan och väntar på att Fredrik ska vakna. Klockan tickar på och kl 8:10 har han fortfarande inte vaknat så jag ropar på honom och han kommer och ger mig dricka.
Resten av dagen mår jag skit, skit, skit och åter skit. Som världens värsta bakfylla typ.
Det är nu på kvällen jag börjat piggna till och har fått i mig lite hälsofil och proviva.

Men jag är ändå glad att det inte var magsjuka och att Texas kanske hade blivit smittad. Usch jag vill inte veta hur hemskt det hade varit om lillhjärtat blivit sjuk.
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Huvvva... inte trevligt alls... Krya på dig!!

Kommenterat - 2009-03-27 / 19:50:09
Postat av: lollo

usch.. lider med dig. Hoppas du blir bättre snart!

Kommenterat - 2009-03-27 / 20:26:44  | URL - http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: Katja och Lina

Oj, lät inte kul Krya på dig!

Kommenterat - 2009-03-27 / 23:13:22
Postat av: Hanna

Hoppas du mår bättre! Vi saknade dig på fikat idag!

Men en liten fråga (som kom upp på fikat idag...:-) Hur exakt vet man att det var just BARA hamburgaren man spydde upp???? Det måste du nog förlklara lite närmare...;-)

Skönt att det inte vaerkar var magsjuka oxå då ingen annan blivit smittad... Men det finns ju ett tredje alternativ?????!!! ;-)

Kommenterat - 2009-03-27 / 23:21:33  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: sanna

usch, vad hemskt! stackare! :( tur att du mår bättre nu iaf och att det inte var magsjuka..

Kommenterat - 2009-03-28 / 18:14:35  | URL - http://sannasannasanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: