Oförändrad?

2009-03-01 / 20:03:54
Jag har nog en aning skev kroppsuppfattning... ända sedan Texas kom till världen så har jag tyckt att jag ser ut PRECIS som vanligt bortsett från att jag fått lite bredare höfter efter barnafödandet men att dom kommer att "dra ihop" sig igen. Haha! Nog visste jag om att jag var lättlurad men att jag var så NAIV så jag kunde lura MIG SJÄLV det visste jag då fan inte. 
Det har nu gått snart 5 månader och jag måste inse fakta att jag nog aldrig mer kommer att kunna klämma ner röven i ett par byxor i storlek 36. Och att dom 4-5 kilona jag har kvar att gå ner inte kommer gå att amma bort...

MEN jag är ändå väldigt nöjd med hur jag ser ut och det är väl huvudsaken?




November -07 Ingela 58kg lätt
Kommentarer!
Postat av: Marie

Du är jättefin Ingela, nu alltså. Du var såklart fin förr med, men nu har du ju fött barn och allt! :D

Kommenterat - 2009-03-02 / 07:28:07  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag känner mej också precis som vanligt.. Men om jag funderar på saken så vägde jag 15 (!) kilo mindre när jag träffade Jocke första gången för ungefär 2,5 år sedan. Då var jag nog mitt smalaste jag på väldigt länge och köpte också en massa fina nya kläder som jag aldrig mer kommer kunna ha :-)

Men jag kan leva med det, jag har ju fått två underbara ungar till på köpet!

Du ser då ut att vara i toppform nu, tänk om jag kunde vara lika fräch om 5 månader :)

Kommenterat - 2009-03-02 / 09:15:20  | URL - http://idassida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: