Sommartider hej hej?

2009-03-29 / 16:17:25
Känns mer som vinter nu när snön VRÄKER ner... deprimerande.

Även om klockan har ställts fram en timme inatt så vaknade Texas ändå kl 8 som vanligt. Jag trodde helt säkert att han skulle sova till 9 men ack så fel jag hade. Fast det gjorde då ingenting för vi skulle ändå packa oss in i bilen och åka till Överkalix över dan och här sitter jag nu och myser i fåtöljen med datorn i knät.

Och inte missade ni väl den SJUKT spännande och avgörande tävlingen i damernas skidskytte där Helena Jonsson tog hem segern i totala världscupen! Jag, pappa och Fredrik satt och skrek i vardagsrummet i sista stående skyttet... fan vad bäst hon är!


Lillasyster Elin har tagit några fina bilder på Texas:






Kommentarer!
Postat av: Barre

Här sitter jag vid andra datorn och kollar vad du gör! :P

Kommenterat - 2009-03-29 / 16:25:09
Postat av: josse

och här sitter jag vid min dator o uppdaterar:) på torsdag kommer jaaaag:) oj så mysigt vi ska ha det! KRAAAM

Kommenterat - 2009-03-29 / 16:32:41
Postat av: Lotta & Joel

Oj så mysiga & fina bilder på Texas med Snyggkläderna på ;)... Ser dessvärre ut som att det kommer att bli mer snö veckan som kommer men varmare ute ... den nya snön smälter den gamla... Men nu vill jag ju bara ha SOOOOOOOOOOOOOOL!!!

Kommenterat - 2009-03-29 / 17:24:02
Postat av: Wifie

Han är så fin! :)



Ja, eftersom jag varit så "nere" hela början av min och A's tid tillsammans har jag inte orkat lyssna på allas "kloka ord", utan vi har kört på med vårat race. Något jag är glad för idag! För han är världens gladaste och nöjdaste unge och det beror ju på att vi går efter vad HAN vill. :)

Kommenterat - 2009-03-29 / 18:52:35  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: Ellen M

Hej!

Hoppas du får en bra vecka.

Några planer? =)



Besök gärna min blogg fylld utav tävlingar, vardag och jag berättar även en cool grej om Kenzas jacka "Jofama by Kenza". Spana in för att veta mer ~Lägger du till mig på bloglovin' lägger jag till dig~



www.ellensplats.blogg.se

Ellen M

Kommenterat - 2009-03-29 / 20:37:26  | URL - http://ellensplats.blogg.se/
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Hihi :) Vad söta foton :)



Ja, visst kändes det ironiskt att ställa om till vintertid i det här vädret...

Kommenterat - 2009-03-30 / 06:01:21  | URL - http://therre.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: