Träningsvärk typ

2009-03-04 / 20:19:35
Idag var det underbart lovely vårväder ute! Helt perfekt med 0 gradigt, soligt, blå himmel och vindstilla... kan det bli bättre? Så jag och Fredrik packade ner barnet i vagnen och gick på långpromenad till Antnäs och tillbaka, typ 6 kilometer tur och retur. Därav träningsvärken, men helt klart VÄRT.





Nu sitter jag i köket och har en morotskaka i ugnen och förut idag så bakade jag vita kärleksmums. Bullmamman fixar fika åt karln som ska ta med sig och bjussa grabbarna på jobbet i helgen. Jag är ju bara för snäll eller så är det Fredrik som bara är för bortskämd... välj själv. ;)

Texas farmor och farfar var här för en stund sedan och Texas fick fina kläder i present! Och jag och Fredrik fick lyxiga chokladpraliner. Tack så mycket!
Jag har även fått låna Monicas(farmors) slalomutrustning så det kanske blir en sväng i Måttsund imorgon, åååh så kul!  =D

Idag när jag och Texas låg i sängen och jag försökte mata honom med flaska hände något helt underbart! Texas var inte direkt hungrig så han lekte bara med flaskan... jag var inte sen att hänga på och leka med honom och efter en stunds bus så börjar både jag och Texas GAPSKRATTA tillsammans! Vi hade så roligt och jag skrattade så jag grät! Att höra sitt barn skratta är helt underbart men att gapskratta tillsammans är helt fantastiskt magiskt... jag saknar ord. Det var iallafall en av dom bästa stunderna i mitt liv... så svårt att försöka förklara. Lika svårt är det att förklara hur mycket jag älskar mitt barn... det går bara inte för orden räcker inte till.
Kommentarer!
Postat av: Pia

Visst är det mysigt att höra dom skratta? :) Meja skrattar med ljud varje dag och det är så roligt att höra!

Kommenterat - 2009-03-05 / 07:59:11  | URL - http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Låter som en hel mysig dag tillsammans. Mysigt att skratta tillsammans - jag som tycker det är nog mysigt när Joel ler och jollrar... man har mycket att se fram emot ;)

Kommenterat - 2009-03-05 / 08:48:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: