1-3 Maj

2009-05-03 / 22:36:30
Oj oj oj vilka fantastiska, roliga och underbara dagar vi har haft! Inte har man ens ägnat en tanke åt att sitta vid datorn så jag ligger efter en aning i bloggandet... men jag tar det lite kortfattat iallafall, bättre än ingenting. ;)



1 Maj - Fredag


Dagen spenderades utomhus från morgon till kväll, vilket underbart sommarväder! 20 grader i skuggan mitt på dagen och halv 7 på kvällen så var det fortfarande 17,5 grader. Oj vad vi njöt att värmen! Fredriks familj(minus Josse) var och hälsade på och vi satt ute och fikade nybakad sockerkaka i finvädret.


En STOR groda kom på besök i trädgården...


...och jag ropade över grann-barnen att komma och kolla, det var den största groda jag någonsin sett(i det fria) faktiskt.


Efter en god grillad middag som vi åt på baksidan i kvällssolen så fick Texas ligga på bordet och leka en stund... han hittade ett väldigt intressant hål. ;)


Lyfter på rumpan gör han då och då.


Solstrålen



2 Maj - Lördag

Smörgåstårtetillverkning hela förmiddagen och fram till kl 2. Denna gång till Idas son Harrys dop. Sen en snabb dusch och lite piff innan jag åkte till Rutvik på fest! Världens bästa Sofia fyllde ju 30 år! Grattis vännen! =D


Lax och räkor


Skinka, ost och rostbiff


Denna dag kom en storsbov på besök i trädgården


Party party


Singstar


Maries strul för kvällen ;P


Soppas junta(några utav dom...)




3 Maj - Söndag

Mys med familjen, en tripp till Storheden och Tradera-paket-inpackning. Skönt med en lugn dag efter några dagar med högt tempo.













Kommentarer!
Postat av: jonna

meeeeeeeeeeen hej å hå. Hur sjukt god såg inte dom där smörgåstårtorna ut? Va tar du för å göra sånna?=)

Kommenterat - 2009-05-03 / 23:18:41  | URL - http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

LÅter som en himmla härlig helg och snygga smörgåstårtor :)... Joel ser också ut så där när han ligger på magen...och kämpar och kämpar - Han VILL så mycket...de är så söta ;)

Kommenterat - 2009-05-04 / 07:14:05  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vill ha smörgåstårta NU!!!!:-)

Kommenterat - 2009-05-04 / 07:46:00  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Lisa och Charlie

Herregud vad duktig du är på smörgåstårtor, dom var ju hur fina som helst ! Ska lägga in en beställning när jag har nått speciellt att fira

;-)

Kul med party ! Längtar tills jag våga lämna Charlie med sin pappa mer än 3 timmar så man kan ta sej en svängom ! :D

Kommenterat - 2009-05-04 / 08:12:24
Postat av: Aro & Ski-doon

Men vilka tårtor!! Eh!

Kommenterat - 2009-05-04 / 09:06:48
Postat av: Jonna

men shit vilka fina smörgåstårtor!! åh, nu vet jag vem jag ska anlita till dopet sen :) gör du lika fina vanliga tårtor ? :)



fina bilder btw, fast jag ser ju JÄVLIGT preggo ut haha :) kanske för att jag är det haha :) det var kul att träffa både dig & marie eftersom jag hänger på era bloggar :)

Kommenterat - 2009-05-04 / 13:43:01  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: jonna

ja d va bra. men tex den tårtan me räkor- för hur många pers e den?:)

Kommenterat - 2009-05-04 / 14:57:44  | URL - http://jonna1983.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: