Bra dag

2009-05-07 / 21:19:27
Idag har vi haft ännu en bra dag! Efter morgonrutinerna var avklarade så åkte jag och Texas till Storheden där vi mötte upp Sofia. Först gick vi på Lindex och kollade sen gick vi vidare till Inter Sport och sist men inte minst tog vi en mjukglass på Ica Maxi. Årets första för min del, smaskigt. :)

Sen åkte vi hem till Sofia och matade våra barn och så bestämde vi oss för att knalla ner till Ida. Jag fick låna snyggvagnen av Sofia och nog blev jag sugen på en ny vagn alltid! ;)
Ida var ute i trädgården och krattade med sin fina barnaskara, och vi satt ute och hade det trevligt och surrade på.

Kom precis och tänka på varför Sofia inte jobbar som försäljare? För hon KAN detdär med att få folk köpsugna... oj oj oj, du skulle lätt bli säljchef efter typ ett halvår "på golvet". ;P

Nu sitter jag och fikar supermumsiga varma mackor och dricker kvällsthe. Snart är det nog dags för sängen. Ska bli skönt när Texas börjar sova i eget rum så man kan ligga och läsa en stund innan man somnar... jag hoppas han KAN/VILL sova i eget rum... nu har iallafall Fredrik isolerat och spacklat färdigt så nu ska vi måla och tapetsera vilken dag som helst, det var ju bara detdär kruxet med att hitta tapet... hmm.

God natt hattifnatt.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: