Kvällssol

2009-05-28 / 21:27:13
Ja det blev ju fint väder ändå, vilken tur att jag sparade promenaden till kvällen. Nu känns det att värmen är påväg. =)

Jag och Texas har haft en mysig dag hemma... egentligen skulle vi åka och fika i Rutvik men precis när vi skulle lämna gården så går bilen sönder, trist... jag hade sett fram emot att träffa brudarna. Men tur i oturen att bilen gick sönder hemma och inte mitt i trafiken.

Emma kom förbi på eftermiddagen efter att hon hade arbetat i Älvsbyn, det var trevligt med lite sällskap!

Efter kvällspromenaden så fick Texas bada...




Snyggingen




Kommentarer!
Postat av: josse

Sötunge! snart kommer jag hem :)

Kommenterat - 2009-05-28 / 22:01:22
Postat av: Catti

Vilken himla fin dreggellapp! :) Och fint barn också såklart. ;)

Kommenterat - 2009-05-28 / 22:47:00
Postat av: Hanna

Trst att ni fick fel på bilen. Hade sett fram emot att träffa er! :-)

Kommenterat - 2009-05-28 / 23:06:10  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: