Min första Mors dag

2009-05-31 / 20:36:26
Grattis till mig och alla andra mammor, idag är det vår dag!

På morgonen överraskade Texas och Fredrik mig med en present... nämligen en shakti-matta!



Har aldrig haft en tanke på att skaffa en sån men nu efter jag har provat den så är jag frälst! Jag blev så väldigt skönt avslappnad, wow säger jag bara. För en gångs skull SOV jag en stund på eftermiddagen, och det var ju efter jag hade klivit av mattan... mmmm.

Efter morgonbestyren så åkte vi till Björks och firade farmor på morsdag. Vi fikade gräddtårta med jordgubbar och sedan gick jag, Fredrik och Texas på en promenad runt Björks. Oj vilket väder! Runt 30 grader i skuggan, riktig sommarvärme!

Sen blev det en sväng på Kvantum innan vi åkte hem och tog siesta. ;)

Grillade fläskfile till middag som vi åt utomhus och fick sen besök av Karro och Aro.

Vilken jättebra dag vi har haft idag, kunde inte bli bättre. =D
 
Nu ska jag och Fredrik ut och måla för nu har Texas precis somnat.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: