Nä jag hinner inte!

2009-05-15 / 14:35:23
Jag hinner ingen ingen ting! My gaaad!

Steg upp 20 i 7 och började stöka... lagade middag till mamma och pappa som ska vara barnvakt ikväll medans jag och Fredrik åker på dejt. Åkte till Bjurs och hängde gäng med bondjäntorna... det blev promenad, supergod sallad och efterrätt och trevligt surr.

Nu har jag precis gjort iordning efterrätt åt mor och far(det är nice att vara barnvakt här förstår ni ;)) och nu ska jag städa till lite, dammsuga, duscha och göra mig vacker. Samtidigt som jag tar hand om vackerbarnet.

På återseende!
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Åhhåå... du är härlig du...full fart!! Det var riktigt trevlig...kul att ni kunde komma :)

Har du tittat vad du ville beställa? Måste kika på det...har inte hunnit så långt ännu.



Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll... :)

Kommenterat - 2009-05-15 / 15:31:54  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Katja och Lina

Hoppas ni får en mysig kväll =)

Kommenterat - 2009-05-15 / 22:57:47
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: