På äventyr i Piteå

2009-05-06 / 19:52:32
Oj vilken rolig och trevlig dag vi har haft idag! Superduper!

Kl 9:15 möttes vi bondjäntor+barn upp i Antnäs och brummade sedan vidare till Öjebyn och badade i varma poolen, det gick väldigt bra och alla barnen var nöjda och glada så vi plaskade på i en halvtimme innan vi gick upp och duschade. Sen åkte vi in till Piteå och gick på stan till halv 4, tiden sprang verkligen iväg.


Alice och Texas fick inspektera golvet medans deras mammor bytte om



Bada bada



Nybadade



Texas myser i bastun



Texas och Alice väntar ännu en gång på sina söööliga mammor



Vi åt god mat på Pentryt, 4 av 5 tog schezuan kyckling men det är ju så gott! ;)
Vi fick för övrigt sitta i "eget rum" så vi skulle rymmas med alla barnvagnar. Vaddå VIP? ;P



Regn hindrade oss inte från att strosa runt på Piteås gator, fast mest var ju inne i butikerna och strosade. ;)



Vi fikade gofika i Piteås galleria



Texas var jätteduktig hela tiden! Efter badet sov han gott i vagnen i 2 timmar så jag fick äta lunch och kolla i affärer i lugn och ro. Och efter fikat ville han sitta upp och titta sig omkring i grannstaden. Sötgurkan!

Texas hud blev inte ett dugg irriterad av kloret, så himla skönt! Då kan vi åka och bada många fler gånger... nästa gång tänkte vi att pappa ska följa med, och jag känner på mig att det inte kommer dröja länge tills nästa gång. :)





Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

verkligen fina bilder! Tack för en trevlig dag :)

Kommenterat - 2009-05-06 / 20:29:15  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: ida

Vilken härlig dag! HUr smaskeigt lät det inte med mat på petryt, det var år och dar sedan jag åt där! mums

Kommenterat - 2009-05-06 / 20:32:20  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh vad ni är fina! Jag saknar er! PUSSS

Kommenterat - 2009-05-06 / 21:48:42
Postat av: Nath

Jag kunde av någon anledning inte kommentera ditt senaste inlägg, så lägger in en här istället ;-)



Du ska se, Texas tycker säkert det är bättre att sova i eget rum och inte bli störd av sina föräldrar, ha ha. Nova somnade första natten i sitt rum och sov som en stock, sedan har hon gjort det VARJE natt sedan hon flyttade in dit.



Sen blir det betydligt bekvämare för er också, men man har lite separationsångest, det lovar jag dig :)

Kommenterat - 2009-05-08 / 22:24:30  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: